اصــحــاب مــيــدو
اصــحــاب مــيــدو
اصــحــاب مــيــدو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  مدخلنامدخلنا  البوابةالبوابة  المجلهالمجله  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

ادخل وفرفش نكت جديده طازة

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
Anonymous

ادخل وفرفش نكت جديده طازة Empty
مُساهمةموضوع: ادخل وفرفش نكت جديده طازة   ادخل وفرفش نكت جديده طازة I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 31 2008, 19:01

ادخل وفرفش نكت جديده طازة 032769pv6om3

واحد غبي ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا

واحد قابل صاحبه قاله بقي يا راجل اشوفك امبارح انت و المدام في البلكونة و متسلمش عليا؟؟؟؟؟ قال له لا و الله مش انا

محشش .... سألوه ايه اصعب حاجة في الدنيا ؟؟ قالهم : اني أحدد السكسوكة وانا بآكل لبانة

واحد بخيل عنده 4 اولاد ..... جاب لهم حته لحمة ، وقال لهم: كل واحد يمضغها ويديها للي جانبه

واحد حب يوقف اتوبيس لكنه ماوقفش ... فجرى وراه لحد ما وصل البيت فقال لمراته افرحى النهارده انا وفرت 10قروش .... فقالت له يا خيبتك مش كنت تجرى ورا تاكسى كنت وفرت تلاته جنيه

واحد غبي كل الناس بتقول له يا حمار ، فقام في مرة قال لهم بلاش كلمة حمار دي سموني حاجة تانية فسموه جحش....فراح لمراته فرحان بيقول لها مش الناس خلاص سموني جحش .. قالت له وهي غضبانة.....اتنيل م انت بكره تكبر وتبقي حمار تاني

مرة ولد شاف قطة فى الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دى اغسلها و اربيها.اخوه قاله لو غسلتها هتموت و سابه و مشى..... رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط وبيقوله القطه ماتت.... قاله مش قولتلك لو غسلتها هاتموت ، قاله ماماتتش و انا بغسلها ماتت و انا بعصرها

مره واحد عدى على واحد صاحبه بخيل اوى...... لقاه حاطط ايده على عين الشمال وبيبص بالتانيه... بيقوله مال عينك ؟ قالوا م انا شايفك بواحده . اشغل التانيه ليه!
واحد راح للدكتور قالوه انا عندي صداع قالوا الدكتور انتا بتنام والشبك مقفول ولا مفتوح قالو مقفول ، قالو الدكتور افتحوا ....تاني يوم جالو الراجل .. فقالو الدكتور ها راح الصداع ؟ قالوا : الصداع راح.....والبوتجاز راح......والتلفزيوون راح.... و....و

سواق قتل 60 واحد في حادثة.... لما سأله الظابط ليه قتلتهم؟ قال له كنت ماشي وبعدين فجاة العجلة ضربة ..ولقيت على يميني فرح وعلى شمالي راجلين ... ادخل في مين ؟ قاله الظابط ادخل في الراجلين.. قاله م انا دخلت في واحد والتاني دخل الفرح

مرة واحدة ست قالت لإبنها :خد الفلوس دى وروح هاتلى دواء يصغرنى عشرين سنة فراح الولد يحيب لها الدواء ورجعا إداها الدواء .. و راح المدرسة....... رجع الولد لقى والدته صغرة عشرين سنة قال لها: إنت صغرتى قوى يا ماما ، بس إيه العيل اللى فى إيدك دة قالت له:إسكت يا واد مش أبوك شرب العلبة كلها

واحدغبي راكب مع ابوه العربيه ابوه قاله اقفل الشباك ياولد الجو برد ... الولد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع هوا يعني لما اقفل الشباك الدنيا بره هتحرر؟

فيل ونمله ماشين على البحر... فجأه الفيل رمى نفسه فى البحر ليه ؟؟؟؟؟؟؟....... أخو النمله جاى وراهم

واحد اخنف واقع فى بئر مايه ...فمر علية واحد وكان اخنف برضه ، قالة اطنعك ...رد قالة ايوه طنعنى.... قال بتألس علي طيب مش حطنعك
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وفرفش نكت جديده طازة   ادخل وفرفش نكت جديده طازة I_icon_minitimeالأحد يناير 04 2009, 09:09

جامدين يامصباح قوووى
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وفرفش نكت جديده طازة   ادخل وفرفش نكت جديده طازة I_icon_minitimeالإثنين يناير 05 2009, 17:59

انت اجمد ياعسل
منوره صفحتى
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وفرفش نكت جديده طازة   ادخل وفرفش نكت جديده طازة I_icon_minitimeالإثنين يوليو 20 2009, 10:26

تسلم ايديك

حلوين اوى
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وفرفش نكت جديده طازة   ادخل وفرفش نكت جديده طازة I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 21 2009, 00:54

وايدك ياقمر
انتى احلى بكتير
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وفرفش نكت جديده طازة   ادخل وفرفش نكت جديده طازة I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 26 2009, 02:46

تسلم ايدك
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وفرفش نكت جديده طازة   ادخل وفرفش نكت جديده طازة I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 26 2009, 20:54

وايدك ياقمر
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وفرفش نكت جديده طازة   ادخل وفرفش نكت جديده طازة I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 21 2009, 20:54

هههههههههههههههههههههههه
جامدين موووووووووووووووووووت
KaBoS™
المدير العام
المدير العام
KaBoS™

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وفرفش نكت جديده طازة   ادخل وفرفش نكت جديده طازة I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 21 2009, 21:07

هههههههههههههههههههه
جامده كيك ياض
تسلم ايدك
https://as7apmido.yoo7.com
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وفرفش نكت جديده طازة   ادخل وفرفش نكت جديده طازة I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 25 2009, 18:53

هههههههه جامدين اوى
ميرسى يا جميل
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وفرفش نكت جديده طازة   ادخل وفرفش نكت جديده طازة I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 27 2009, 10:34

العفو ياجميل انت
ويارب تكونى فرفشتى
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: ادخل وفرفش نكت جديده طازة   ادخل وفرفش نكت جديده طازة I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 10 2009, 02:40

الا بتاعت السكسوكة دى

ادخل وفرفش نكت جديده طازة 706275104

ادخل وفرفش نكت جديده طازة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-