اصــحــاب مــيــدو
اصــحــاب مــيــدو
اصــحــاب مــيــدو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  مدخلنامدخلنا  البوابةالبوابة  المجلهالمجله  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

علشان ترفع ضغط اى بنت

كاتب الموضوعرسالة
KaBoS™
المدير العام
المدير العام
KaBoS™

علشان ترفع ضغط اى بنت Empty
مُساهمةموضوع: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 16 2008, 03:47

علشان ترفع ضغط اى بنت
العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال من خلال عدة مواقف متتالية و الله المستعان و ربنا يقدرنا على بنت حواء......
1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟
2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى
3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!
4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......
5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.
6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!
7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!
8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك و يمكن ودانها تنخرم ولا حاجه يبقى من عند ربنا.....
9- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها
هتنادى عليك........
- استاكوزا .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين ودور وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى شبق الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....
10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
(طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده او رجليه)
11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا ههههه!!!!!!
12- لو انت مصاحب بنت جدعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضربت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى ....
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر !!!!!!!!
13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!
14- لو كنت ماشى مع بنت سمره وكانت لابسة فستان احمر و قالتلك دلعنى....
قولها : يا فحم مولع ههههههههههههه ..!!!
15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!
16- لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة!!!!!!!
17- لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك

https://as7apmido.yoo7.com
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19 2008, 04:22

ههههههههههه
حلوين يا قمر تسلم ايدك
اوعى يا ميدو تكون زيهم هههههه
ملاااااااك الرومانسيه
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19 2008, 08:08

سلمت انناملك
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 10 2008, 16:29

- لو انت مصاحب بنت جدعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضربت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى ....
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر !!!!!!!!

تسلم ايدك ياميدو
موضوع جامد موت
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 15 2008, 16:49

تسلم ايدك ميدو
KaBoS™
المدير العام
المدير العام
KaBoS™

مُساهمةموضوع: رد: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 03 2008, 07:13

وايدك يا قمر انت وهو وهى
https://as7apmido.yoo7.com
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 12 2008, 19:53

حلو اوى سلم ميدو
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 29 2008, 01:18

تحفه تسلم ايدك حلوه اوى
هههههههه
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت I_icon_minitimeالإثنين فبراير 09 2009, 16:49

ههههههههههههههه
جامدة اخر حاجة
...
امير من
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت I_icon_minitimeالأحد أبريل 19 2009, 13:09

حلوه اووى من يا صاحبى
تسلم ايدك يا ميدو
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 02 2009, 04:28

تسلم ايدك ياقمر

بجد تحفه
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 10 2009, 10:08

هههههههههههه تسلم ايديك بجد موضوع جامد اخر حاجه
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: علشان ترفع ضغط اى بنت   علشان ترفع ضغط اى بنت I_icon_minitimeالخميس يوليو 23 2009, 01:25

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدك ياقمر

علشان ترفع ضغط اى بنت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-